ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္စီးေရ တိုးတက္မ်ားျပားလာမႈႏွင့္အတူ အဓိက လမ္းဆံုလမ္းခြမ်ားတြင္
ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိရာ လမ္းမ်ားခ်ဲ႕ထြင္ျခင္း၊ ခံုးေက်ာ္ တံတားမ်ား
တည္ေဆာက္ျခင္း၊ လမ္းဆံုလမ္းခြမ်ားကို ျပန္လည္မြမ္းမံျခင္းႏွင့္ မီးပြိဳင့္ အခ်က္ျပစနစ္မ်ား
အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းမ်ား လိုအပ္လ်က္ရွိသည္ဟု မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပ မဟာဗ်ဴဟာစီမံကိန္းေရးဆြဲေရး
အဖြဲ႕၏ အဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္ မစၥတာတာ ကာရွိ႐ိႈယာမက ေျပာသည္။
"လက္ရွိရန္ကုန္ၿမိဳ႕က ခရီးသည္တင္ ဘတ္စ္ကားသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးမွာဆိုရင္ ဘတ္စ္ကားေတြ
မလံုေလာက္ေသးဘူး။ ခရးီသည္ေတြအေနနဲ႕ ဘတ္စ္ကားကို က်ပ္က်ပ္ညပ္ညပ္နဲ႔ အခ်ိန္အၾကာ
ႀကီးေစာင့္စီးရတယ္။ လံုျခံဳမႈအျပည့္မရွိဘူး " ဟု ၎က ေျပာသည္။
ဂ်ပန္ ႏုိင္ငံတကာ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရးေအဂ်င္စီ(ဂ်ဳိက္ကာ)မွ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရႏွင့္
ပူးေပါင္း၍ ၂၀၄၀ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္းကိုေရးဆြဲလ်က္ရွိရာ ၿမိဳ႕ျပသယ္ယူ
ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေရတိုေရရွည္ စီမံကိန္းမ်ားျဖင့္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္သြားမည္ျဖစ္
သည္။
စီမံကိန္းကုိ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီတို ႔ႏွင့္
ပူးေပါင္း၍ အဆိုပါ စီမံကိန္းကို ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဇြန္လ ၅ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊
ခ်က္ထရီယမ္ ဟိုတယ္၌ က်င္းပျပဳလုပ္သည့္ မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္း
စာတမ္းဖတ္ပြဲတြင္ ၎က ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ လက္ရွိ လူဦးေရမွာ ၅ ဒသမ ၁၄ သန္းရွိၿပီး လက္ရွိ လူဦးေရ၏ သံုးရာခိုင္ႏႈန္းသည္
သာ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးကို မွီခိုအားထား ေနရေသာ္လည္း ေနာင္အနာဂတ္တြင္မူ
၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ အသံုးျပဳလာႏုိင္မည္ဟု ခန္႕မွန္းထားသည္။
လက္ရွိ ၿမိဳ႕ပတ္မီးရထားလမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းႏွင့္ အသစ္ထပ္မံ တည္ေဆာက္
သြားရန္ရိွၿပီး ကီလိုမီတာ ၃၅၀ အရွည္ရွိေသာ လမ္းေၾကာင္းသစ္ ငါးခုအပါအ၀င္ မီးရထားလမ္း
ေၾကာင္း ရွစ္ခုကို ၂၀၄၀ တြင္ တည္ေဆာက္ၿပီးစီးရန္ အဆိုျပဳထားသည္။
"ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔အေနနဲ႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ ဘက္စံုဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ၿပီး
ၿမိဳ႕ေတာ္ေနျပည္သူမ်ား သက္ေသာင့္သက္သာရွိၿပီး လြယ္ကူအဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕တဲ့ သယ္ယူ
ပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အပါအ၀င္ က႑ေပါင္းစံုမွ အေျခခံအေဆာက္အအံုမ်ားနဲ႔ public utilities ေတြ
ကို ပတ္၀န္းက်င္ထိခိုက္မႈ အနည္းဆံုးျဖစ္ေစဖို႔ ထည့္သြင္းစဥ္းစားၿပီး ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္" ဟု
ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြက ေျပာၾကားသည္။
No comments:
Post a Comment